Föreningen

Nagu Idrottsförening r.f. är grundad redan år 1901 och har därmed fungerat och haft verksamhet i över 120 år. Verksamheten finns närmare beskriven under de olika sektionerna.

Styrelsen 2024

Ordförande Jim Karlsson
Sekreterare Mirella Uddström

Styrelsemedlemmar
Rasmus Friman
Jessica Troberg
Emma Westerlund-Eklund
Mats Dahlén
Pia Snickars

Suppleanter

Sanna Nymalm

Ronja Bredenberg
Gustav Adolfsson

Bli medlem
Föreningens medlemmar godkänns och antas genom en skriftlig anmälan till styrelsen. Medlemsformuläret kan fyllas i HÄR.

Genom att betala medlems- och verksamhetsavgifter bekräftar man sitt medlemskap och håller det aktivt. Medlemsavgiftens storlek fastställs på föreningens höstmöte.

TÄVLINGS-/LÄGERBIDRAG
Aktiva barn- och ungdomsidrottare kan ansöka om tävlings- och eller lägerbidrag från föreningen. Kontakta styrelsen för mera deltaljer om förfarandet. niffen1901@gmail.com

ÅRETS NIFFARE
Föreningens styrelse valde år 2018 att återuppta en bortglömd tradition genom att igen utse ”Årets niffare”. Till årets niffare kan utses en enskild person eller en grupp av personer som på något sätt via sitt engagemang har bidragit till föreningens verksamhet på ett osjälviskt och positivt sätt.

Till årets niffare har tillsvidare utsetts följande person eller grupp av personer:

2022 – Bodil Stadthagen och Sören Nymalm, för deras långvariga engagemang som jumppaledare inom föreningen;

2021 – Adele Åberg, för sina fina friidrottsprestationer;
2020 – Sanna Nymalm, för sitt långvariga och gedigna ordförandeskap;
2019 – Knattefotbollens tränare, för deras outtröttliga engagemang;
2018 – Jim Karlsson, för sin insats i projeketet ”Sportstugan”;

SPONSORERING VIA K-PLUSSA /
SPONSOROINTI K-PLUSSAN KAUTTA

Det finns nu möjlighet att sponsorera och stöda föreningens verksamhet via K-Plussa. Ifall du är intresserad kan du läsa mera om hur det fungerar och hur man går tillväga HÄR och HÄR. Sponsorkoden är SP0911.
Vi är tacksamma för att du väljer att stöda Nagu IF och dess verksamhet!

Nyt on mahdollisuus sponsoroida ja tukea yhdistyksen toimintaa K-Plussan kautta. Mikäli olet kiinnostunut ja haluat lukea asiasta lisää, voit sen tehdä TÄSTÄ. Sponsorointisopimus on tehty Nauvon K-kauppiaan kanssa. Sponsorointikoodi on SP0911.
Olemme kiitollisia siitä, että valitset tukevasi Nagu IF ja sen toimintaa!